Parduotuvės konsultanto patarimas brangiai kainavo Su parduotuvių konsultantais besitariantys klientai tikisi gauti teisingą ir profesionalią specialisto konsultaciją, tačiau ne visada lūkesčiai virsta realybe. Vilnietė dalijasi savo istorija, kaip konsultanto patarimas jai virto finansiniu nuostoliu.
Skaitytoja pasakojo, kad į „Moki veži“ parduotuvę su vyru Vilniuje, Vilkpėdės gatvėje, nuvyko rugsėjo 2 d.
„Turėjome nusipirkti dažų kitos dienos darbui. Užsiimame sporto salių linijų braižymu, dažymu, tačiau nenutuokėme, kad pasirinkimas apsipirkti šioje parduotuvėje nulems vien nesėkmes tolesniame darbe“, – pasakojo moteris.
Apsidžiaugė parduotuvės darbuotojo pagalba
Parduotuvėje moteris suskubo į dažų skyrių. Pasak jos, ji su vyru nežinojo, kuriuos dažus geriausia pirkti, todėl nusprendė pasikonsultuoti su šio skyriaus darbuotoju.
„Manėme, ten dirba kompetentingi savo srities darbuotojai ir mums padės išsirinkti tinkamiausią variantą. Smulkiai papasakojome konsultantui, ko mums reikia – darbui atlikti tinkamų dažų, kurie tinkamai „sureaguotų“ su ant viršaus dengiamu laku. Lako sudėtį pasakėme. Ieškojome, konsultavomės, galvojome, praleidome gana daug laiko parduotuvėje, kol konsultantas pasakė, kad išsirinkti dažai tiks su paminėtu laku“, – tęsė skaitytoja.
Nusipirkusi dažus kitą dieną moteris su vyru išvyko atlikti darbų.
„Darbai truko dvi dienas, pagaliau juos atlikę, palikome dažus gerai išdžiūti, o užsakovas be priekaištų priėmė atliktus darbus. Pavargę grįžome namo“, – prisiminė ji.
Po trijų dienų skaitytoja sulaukė netikėto skambučio – užsakovas, susirūpinęs ir nepatenkintas, sako, kad viskas sugadinta: išdžiuvus dažams, darbuotojai salę padengė laku, o dažai sukilo ir suskilinėjo.
Norėdama įsitikinti savo akimis, kad visas darbas nuėjo perniek, moteris nuvyko apie 300 km pažiūrėti, kaip atrodo sporto salė.
„Nuvykus netekome žado. Taip, viskas sugadinta, darbas nuėjo šuniui ant uodegos. Iš paskutiniųjų bandėme padėti užsakovui: pirkome naujus dažus, konsultavomės, kodėl galėjo taip nutikti. Deja, teigiamo rezultato jau nebus“, – nusivylusi kalbėjo skaitytoja.
Teko peržiūrėti vaizdo įrašus
Sugrįžo moteris ir į tą pačią „Moki veži“ parduotuvę. Pasak jos, susitikimo su vadove teko laukti apie valandą.
„Tuomet buvo iškviesti visi skyriaus konsultantai, kurie paklausti dėl mūsų aptarnavimo, tikino, kad nieko neatsimena. Atsukus filmuotą medžiagą konsultantas buvo demaskuotas, tačiau ir toliau kratėsi atsakomybės ir sakė nieko neatsimenantis. Vadovė geranoriškai paprašė nuotraukų, įrodančių darbo broką“, - tęsė parduotuvės klientė.
Kitą dieną moteris nuotraukas nusiuntė parduotuvės vadovei elektroniniu paštu. Po kurio laiko ši sulaukė parduotuvės pozicijos – kadangi lakas buvo pirktas ne šioje parduotuvėje, parduotuvė už broką atsakyti negali.
Skaitytoja rankų nenuleido ir bandė tiesos ieškoti toliau.
„Parašiau nusiskundimą pardavimų vadovei. Nesulaukus atsakymo iki darbo dienos pabaigos, paskambinau“, – pasakojo moteris. Pasak jos, prekybos tinklo vadovė informavo, kad konsultantas jau parašė prašymą išeiti iš darbo.
„Beje, sužinojau, kad konsultantas tikino, jog rekomendavo išbandyti dažus bei laką mažame plote, nors prieš tai jis nė neatsiminė nei mūsų, nei situacijos“. Taigi vėl susidūriau su nauja šios įmonės darbo organizavimo idile – likai nuskriaustas, tai pasiūlyk skriaudikui išeitį“, – nepatenkinta kalbėjo moteris.
Ji bandė ir toliau aiškintis situaciją – paprašė įmonės vadovo kontaktų, tačiau jai buvo duotas neigiamas atsakymas.
„Galiu pasidžiaugti bent tuo, kad nuėjusi kitą kartą į šią parduotuvę nebepakliūsiu pas tą patį konsultantą, tačiau dar naiviau būtų tikėtis, kad kada nors ten dar įžengsiu“, – istoriją baigė pasakoti skaitytoja.
„Moki veži“ administracija komentarą dėl aprašytos situacijos pateikti atsisakė.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigė, kad nenagrinėja juridinių asmenų ginčų su prekių pardavėjais ir paslaugų teikėjais. Iškilus ginčui tarp juridinių asmenų ir nepavykus jo išspręsti taikiai, ginčas gali būti sprendžiamas teisme, konsultuojantis su advokatais ir juridinėmis kontoromis.
Parduotuvės konsultanto patarimas brangiai kainavo |